زارامگ

  • ۰
  • ۰

ادکلن هی زنانه مردانه  اماراتی و ایرانی

ادکلن مردانه مای کنکوردیا CONKORDIA حجم 75 میلی لیتر

برای این‌که هر روزتان را باانرژی بیشتری ‌تمام‌ کنید، می‌توانید از ادکلن کنکوردیا (Concordia) استفاده کنید. این ادکلن مردانه را برند معتبر و مشهور «مای» (My) طراحی و تولید کرده است. این ادکلن بوی تند و شیرینی دارد. ادکلن کونکوردیا ازنظر ظاهری کاملاً شبیه به ادکلن Concordia Sport است با تفاوت رنگ درب آن‌ها و بوی متفاوتشان هست.

استفاده از ادکلن کونکوریا مردانه برای تمام فصل‌های سال پیشنهاد می‌شود. اگر در پی خرید ادکلنی ارزان‌قیمت و درعین‌حال باکیفیت هستید، این ادکلن یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب شما خواهد بود. در تمام مدت استفاده از این ادکلن بوی گل، چوب، گیاهان معطر، میوه و اقیانوس را استشمام خواهید کرد. بوی این ادکلن انرژی و اعتمادبه‌نفس عجیبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. ادکلن مای. Concordia حجمی 75 میلی‌لیتری دارد. این حجم از عطر تا مدت زیادی برای استفاده‌‌های روزانه‌ی شما کافی خواهد بود. بطری بسیار شیک و خوش‌دست طراحی‌شده است. روی بطری نام Concordia و نشان تجاری مای بارنگ تیره به‌وضوح قابل‌مشاهده است. درپوش کج این ادکلن با برش خاص و منحصربه‌فردش طرح کلی کونکوردیا را کامل می‌کند. این درپوش به رنگ مشکی ساخته‌شده است. خرید ادکلن مای کونکوردیا با در نظر داشتن قیمت بسیار منطقی، حجم 75 میلی‌لیتری، پخش بوی قوی، ماندگاری قابل‌قبول و برند معروف و شناخته‌شده‌اش برای شما بسیار رضایت‌بخش به نظر می‌رسد. با توجه به قیمت ادکلن کونکوردیا مای می‌تواند برای هدیه دادن نیز بسیار مناسب باشد.

ادکلن  امپر ساگا  saga حجم 100 میلی لیتر زنانه

طبق تحقیقات و بررسی‌های انجام‌شده ادکلن هایی با بوی گل، شیرین برای بانوان بسیار مناسب است؛ زیرا این‌گونه ادکلن ها با روحیه لطیف و حساس خانم‌های جوان سازگاری بیشتری دارد؛ و احساس آرامش خاصی را منتقل می‌کند. یکی از ادکلن ها خوب در این دسته‌بندی محصولی از برند اماراتی «امپر» (Emper) است. این ادلکن در حجم میلی‌لیتری 100 «ساگا» (Saga) نام دارد. ادکلن sagaبا بوی شیرینش برای فصل‌های بهار، تابستان و پاییز پیشنهاد خوبی است. بطری ادکلن ساگا زنانه بسیار زیبا و شیک با دربی مغناطیسی طراحی‌شده است که به‌راحتی در دست بانوان جا می‌شود. روی شیشه، نام Saga را بارنگ مشکی مشاهده می‌کنید. یک نوار باریک چرمی بارنگ قهوه‌ای روشن، دور بطری را احاطه کرده است. این نوار هارمونی مناسبی با مایع طلایی‌رنگ درون بطری ایجاد کرده است. گردن و در بطری بارنگ نقره‌ای و درخشانی که دارند، زیبایی شیشه را دوچندان کرده‌اند.

پس از اولین اسپری از ادکلن saga زنانه روی پوست و محل نبضتان، بوی ترنج را احساس خواهید کرد که نت اولیه آن را تشکیل می‌دهد. این ترکیب مرکباتی با بوی شیرینش، شادی و انرژی را در شما ایجاد می‌کند. به‌مرورزمان، نت‌های میانی به‌آرامی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. نت‌های میانی امپر ساگا از گل رز، یاسمین، چوب صندل تشکیل‌شده‌ است. این عناصر گلی و چوبی، این ترکیب انرژی مثبت با خود به همراه دارد و باعث تعادل سازی روح و جسم می‌شود و حس زیبا و لذت‌بخش را قطعاً به شما هدیه خواهد داد. در ادامه و در طی زمان، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از وانیل و مشک سفید ساخته‌شده‌اند. این ترکیب شیرین و کمی تند که هیجان و انرژی را در شما چندین برابر بیشتر می‌کند.

ادکلن زنانه ساگا صورتی saga pink

ادکلن ساگا صورتیsaga pink) یکی از جذاب ترین و پرفروش ترین محصول زنانه از شرکت بازرگانی Emper می باشد. در واقع این ادکلن زنانه خاص مشکل پسندان است.

ادکلن زنانه ساگا پینک ترکیبی از خوشبو ترین گل های معطر و بی نظیر ترین عصاره های درختی می باشد. ترکیب این گل ها و عصاره ها ، رایحه ای بی نظیر و جادویی را به وجود آورده است که پاسخگوی هر سلیقه ای می باشد.

ترکیبات اولیه و ابتدایی این ادکلن، پاتچولی، وانیل، چوب درخت صندل و مشک می باشد. لایه میانی ادکلن saga pink را هم، زنبق و رز پوشش می دهد و بالاخره در نت پایانی پرتقال و کشمش به مشام می رسد. در واقع ترکیب همه این مواد، رایحه ای کاملا خاص و دلفریب را به وجود آورده است.

ادکلن زنانه ساگا، با وزن 380 گرم و در حجم 100 میلی لیتر در بطری های زیبا و با رنگ صورتی، موجود می باشد. ماندگاری این عطر تا 6 ساعت بوده و با پراکندگی خوب تخمین زده شده است.

در واقع ادکلن زنانه ساگا صورتی در بین برندهای کمپانی Emper بسیار پرفروش و پر طرفدار بوده است. این ادکلن زنانه دارای رایحه ی فوق العاده خوشبو ، ملایم و شیرینی است که به همین دلیل برای استفاده در مجالس و مهمانی ها، بسیار مناسب می باشد. در صورتی که برای همسر و یا عزیزی قصد خرید ادکلن را دارید؛ خرید ادکلن ساگا صورتی گزینه بسیار خوبی است.

 

ادکلن مردانه اسکلاره Puppet  حجم 100 میلی لیتر

ادکلن puppet

·نوع رایحه :خنک شیرین

·ساختار رایحه :گل

·نت اولیه :یاس

·نت میانی :شکوفه هلو ‏,‏ گل صدتومانی ‏,‏ گل ویستریا ‏,‏ گل اوسمانتوس

·نت پایانی :مشک ‏,‏ کهربا ‏,‏ صدر

·میزان ماندگاری :متوسط

·میزان پخش بو :خوب

ادکلن مردانه امپر مدل Toolbox

یکی از ادکلن های کمپانی امپر (Emper) که در سال 2015 به بازار عرضه کرده است ادکلن تول باکسTool Box نام دارد. ادکلن تول باکس با بوی تند و گرمش برای همه فصل‌های سال به‌خصوص پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. تول باکس در یک جعبه‌ی فلزی و محکم همان‌طور که از اسمش پیدا است همانند یک جعبه‌ابزار جاسازی طراحی و ساخته‌شده است. روی جعبه، نام Tool Box بارنگ سفید به شکل برجسته‌کار شده است. این ادکلن 100 میلی‌لیتری بطری محکم و مدرن و شیکی دارد. شیشه به رنگ سیاه و مات بوده و با طرح شش‌ضلعی‌اش مانند یک‌مهره‌ی بزرگ در دستان شما جای می‌گیرد. روی بطری در یک کادر دایره‌ای نام تول باکس بارنگ تیره حک‌شده است. در بطری با شکل مکعبی‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. یک پیچ و مهره‌ی نقره‌ای‌رنگ از وسط در بطری عبور کرده است. این طرح را بدون شک روی هیچ ادکلن دیگری نخواهید دید.

منبع :

https://shikfam.com/Search-products/category-Perfume

  • ۹۸/۰۶/۲۲
  • بهروز افخم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی